برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

admin در دسته‌بندی نشده

تأثيرمحيط-بررفتار-مشتري-112

تأثيرمحيط-بررفتار-مشتري-112

تأثيرمحيط-بررفتار-مشتري-112

نام فایل : تأثيرمحيط-بررفتار-مشتري-112
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 89
حجم : 70 مگابایت
تأثيرات محيطي بر رفتار مشترياهداف يادگيري: بعد از مطالعه اين فصل شما بايد به مطالب زير پي ببريد: معني فرهنگ و ويژگي مهم آن. ماهيت ارزش هاي فرهنگي به طور كلي مانند ارزش هاي اصلي، كه توسط مشتريان آمريكايي حفظ مي شوند.تأثيري كه آن ارزش هاي فرهنگي بر رفتار مشتري مي گذارد. وبعلت تغييرات فرهنگي، بازاريابان بايد اين تغييرات را كنترل كنند و از اين تغييرات سود…