برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

admin در دسته‌بندی نشده

فلسفه-مدیریت-بازاریابی-28-ص

فلسفه-مدیریت-بازاریابی-28-ص

فلسفه-مدیریت-بازاریابی-28-ص

نام فایل : فلسفه-مدیریت-بازاریابی-28-ص
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 26
حجم : 131 کیلوبایت
نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابيمقدمهمديريت بازاريابي را كوششي آگاهانه براي دستيابي به نتايج مبادله مطلوب با بازارهاي مورد نظر دانسته اند. شناخت فلسفه هايي كه راهنماي اينگونه تلاش هاي بازاريابي هستند و آگاهي از ارزش نسبي هر يك در رابطه با “ سازمان”، “ مشتريان” و “جامعه”،مي باشد . سازمانها فعاليت هاي بازاريابي خود را بر اساس پنج…