نقش سطوح اخلاقي در تصميمات سازماني 7 ص
نقش سطوح اخلاقي در تصميمات سازماني 7 ص
>p>فرمت فایل: ورد – Word
( — قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 9- اخلاق در فعاليتهاي بازرگاني و اقتصادي (Business Ethics) در دنياي تجارت و بازرگاني حسب شرايط موجود رقابت وجود دارد و هر شركت سعي دارد نسبت به رقباي خود وضعيت بهتري را احراز نمايد. درگيرودار فعاليتهاي توليدي وبازرگاني تصميمات مختلفي اتخاذ ميشود واقدامات گوناگوني صورت ميگيرد ولي فعالان در اين عرصه اهم از مصرفكنندگان و توليدكنندگان همديكر را تحت نطر…

دیدگاه ها
دیدگاه ها برای این مطلب بسته شد اند