برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

admin در دسته‌بندی نشده

جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع

جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع

جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع

نام فایل : جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 20
حجم : 81 کیلوبایت
جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماعچكيدهيكي از مطالبي كه در نام سازي براي محصولات كمتر مورد توجه قرار گرفته است، اخلاقيات در نام سازي مي‌باشد. در اين مقاله اهداف نام سازي، مسئوليت اجتماعي، عوامل موثر برخريد اخلاقي، نقص‌هاي مدل‌هاي نام سازي، ارتباط آن با شهرت شركت و ديدگاههاي مرتبط…