برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

admin در دسته‌بندی نشده

مديريت-ارتباط-با-مشتري-20

مديريت-ارتباط-با-مشتري-20

مديريت-ارتباط-با-مشتري-20

نام فایل : مديريت-ارتباط-با-مشتري-20
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 30
حجم : 412 کیلوبایت
مديريت ارتباط با مشتري(CRM)مقدمهاز نظر تاريخي، تا قبل از انقلاب صنعتي، تجارت و بازرگاني بيشتر، رابطه محور بوده است. پس از انقلاب صنعتي زماني كه توليد انبوه با روشهاي جديد و متعاقب آن مصرف انبوه به‌سرعت رشد كرد، واسطه‌ها در زنجيره توزيع قدرتمندتر شده، رابطه سنتي بين توليدكنندگان و مشتريان از هم گسسته شد. در نتيجه توزيع در سطح گسترده جغرافيايي پديدار شد…