برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

رضایت مشتری 28 ص

رضایت مشتری 28 ص

رضایت مشتری 28 ص

نام فایل : رضایت مشتری 28 ص
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 29
حجم : 400 کیلوبایت
رضایت مشتریچکیدهامروزه كارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد كه چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند كه یكی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود كیفیت خدمات و منظور از آن، تامین نیازها و انتظارات مشتریان است. قابل استفاده برای مشتری یك تعریف متداول از كیفیت است. دمینگ (یكی از…