برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

admin در دسته‌بندی نشده

نقش سطوح اخلاقي در تصميمات سازماني 7 ص

نقش سطوح اخلاقي در تصميمات سازماني 7 ص

نقش سطوح اخلاقي در تصميمات سازماني 7 ص

نام فایل : نقش سطوح اخلاقي در تصميمات سازماني 7 ص
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 4
حجم : 46 کیلوبایت
– اخلاق در فعاليت‌هاي بازرگاني و اقتصادي (Business Ethics)در دنياي تجارت و بازرگاني حسب شرايط موجود رقابت وجود دارد و هر شركت سعي دارد نسبت به رقباي خود وضعيت بهتري را احراز نمايد. درگيرودار فعاليت‌هاي توليدي وبازرگاني تصميمات مختلفي اتخاذ ميشود واقدامات گوناگوني صورت مي‌گيرد ولي فعالان در اين عرصه اهم از مصرف‌كنندگان و توليد‌كنندگان…