اصول مديريت كيفيت 8 ص

اصول مديريت كيفيت 8 ص
نام فایل : اصول مديريت كيفيت 8 ص
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 8
حجم : 55 کیلوبایت
اصول مديريت كيفيت: اصل اول: تمركز بر مشتري (Customer Focus) هر سازماني به مشتريان خود وابسته است و بايد نيازهاي حال و آينده آنان را درك نمايد و نيازمندي هاي مشتريان خود را برآورده نمايد. علاوه بر اين سازمان ها بايد براي عبور از انتظارات مشتريان خود برنامه ريزي و تلاش نمايند. تمركز بر مشتري و درك نيازهاي حال و آينده او باعث پاسخگويي منعطف و سريع سازمان به فرصت هاي…

دیدگاه ها
دیدگاه ها برای این مطلب بسته شد اند