برای مشاهده نتایج کلید Enter و برای خروج کلید Esc را بفشارید.

admin در دسته‌بندی نشده

بازاریابی تک به تک 36ص

بازاریابی تک به تک 36ص

بازاریابی تک به تک 36ص

نام فایل : بازاریابی تک به تک 36ص
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 31
حجم : 247 کیلوبایت
در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت, <<سهم از بازار>> است, ولی در بازاریابی تک به تک شاخص موفقیت, <<سهم از مشتری>> است.تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی:بازاریابی سنتی محصول مدار است اما بازاریابی تک به تک مشتری مدار است. در بازار یابی سنتی هدف افزایش سهم از بازار است و بازاریاب سنتی سعی دارد مشتریان بیشتری برای محصولات خود پیدا کند در حالیکه…